HTML

'THAT GOVERNMENT IS BEST WHICH GOVERNS LEAST.'

legutóbbi hozzászólások

  • bandiras2: Most látom csak a dátumot. Kissé le vagyok maradva... (2021.02.15. 20:30) Ayn Rand: Fogoly lelkek. Mikor lesz újrakiadás?
  • 957: Helló szerintem is faszság az alanyi jogú állami juttatás, (alaból) de a csirkefejért sorba álló ... (2010.01.01. 18:52) Tessék választani!
  • luckyfighter: már bizonyos hogy a leköszönő bajnai kormány is hasznosítja az észt szagügyi minisztérium tárcaköz... (2009.12.30. 22:57) Fingadó
  • Aptyuka2: Én is nagyon sajnálom. Sok sikert kívánok! (2009.01.13. 14:22) Függöny
  • Toxicus: @Friend of Liberty: Ilyen hozzászólás után kritizálod valaki stílusát? Az olcsó ironizálásod is cs... (2009.01.08. 18:28) Nő a tét

A visszatérés elhalasztva

2006.09.24. 11:06 :: Friend of Liberty

A nemzet miniszterelnöke (muhaha!) szerint nem volna jó megoldás, ha a Fidesz átvenné a kormányzást a szociálliberális koalíciótól. Kivételesen egyetértünk. Egyébként meg nyilván azért nem alkalmas az időpont a visszatérésre, mert a megszorításokat mindenféleképpen folytatni kellene. Hiába beszél félre folyamatosan.

65 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://friendofliberty.blog.hu/api/trackback/id/tr14488547

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Click Here - Order Primperan (Reglan) Now 2017.12.30. 20:10:46

Mobil Weekend - Pódiumbeszélgetés - kockablog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noel 2006.09.26. 11:20:29

Orbán az utóbbi pár évben engem pont az ilyen megszólalásai miatt emlékeztet egy párnákkal kitömött stepp-táncos bohócra. Ideje volna tán megújulni, itt már nem a rendszerek váltogatása a feladat... Talán akkor nem a baloldaliak nyernének, hanem a jobb nem veszítene. Pl. ha a választási kampány már picit komolyabb kormányprogram lenne...

Yulash · http://www.barikad.hu 2007.09.26. 17:03:31

Te FoLib, te valami kőgazdag gané lehetsz, aki lesajnál mindenkit, aki szegényebb nála. Mocskos gazdag állat, a megszorítások miatt milliók nyomorognak már. Te álblogger, te fizetett hazug senkiházi. Melyik balliberális lapnál dolgozol? Ki fizet neked ezekért a minősíthetetlen propaganda-hazugságokért amiket írsz?

Yulash · http://www.barikad.hu 2007.09.26. 17:27:44

A megszorítások: próbáld ki, hogy egyszer félóráig nem veszel levegőt, és hátha utána jobb lesz. Na, ilyen ez, a többség számára. A felső tízezret nem sújtják a megszorítások, és a jelenlegi parlamenti-sajtós-közéleti politikai "elit" belőlük áll. Te meg, szerintem, pénzt kapsz valahonnét valakiktől ezért a - goebbelsi - neoliberális propagandázásért. Nagyon HVG-s stílusban írsz. Szerintem onnét vagy. :)

muhaha 2007.09.26. 17:33:49

Naa te ész te, megszólaltál? :D Szerintem azért nyomorogsz, mert jelekből ítélsz, mint a fent említett példa is mutatja. Folib nem hogy nem kőgazdag, de nem is ballib :D Az ilyen birkákat vezetik meg a viktorkák. Felmutat neked egy képet és te rohansz szavazni, ahogy nekik jó. Te vagy a befolyásolható, te, aki dobozokban gondolkodsz. Attól, hogy valaki elfogadja a megszorításokat, máris fletópárti? Amikor nem veszel meg valamit a boltban spórolás miatt, jusson eszedbe hogy ballib vagy :D És ha neked a saját segged fontosabb, mint a saját országod leendő jóléte, akkor szavazz arra, aki békén hagy, a gyerekednek meg majd nézz a szemébe, amikor számon kéri, hogy miért voltatok kényelmesek és hagytátok csődben az országot...

Yulash · http://www.hunhir.hu 2007.09.26. 18:07:20

Cionista-neokon-neolib egy blog ez, mint ahogy FoLib is tutira zsidó, hiába is tagadja, másként nem lenne olyan a linkfala, amilyen, csupa cionista szennysajtók, és nem lenne kinnt a support-Izrael címke. És még hozzá ateista is. Ez eddig egy echte budapesti szdsz-es zsidó, mindezek alapján. PRÓBÁL másmilyennek látszani, de hiába, az igazság kiderül.

Ismeretlen_50612 2007.09.26. 22:56:23

Yulash: Örülök, hogy hozzászóltál, régen nevettem ennyit. De vegyük sorjában a baromságaidat. Nem vagyok kőgazdag. Még csak gazdag sem. Sajnos. Gané sem vagyok, de emiatt nincsenek álmatlan éjszakáim. És honnan veszed, hogy lesajnálom a szegényeket? Álblogger sem vagyok. Miért lennék az? Blogger vagyok. És tudom, nem fogod elhinni, de ezért tényleg (!) nem fizet nekem senki. Amit persze én sem igazán értek. Normálisak ezek? A származásom pedig kizárólag rám tartozik. Ezért aztán nem is foglalkoztam ilyesmivel. Így nem is tagadhattam le semmit. Egyébként meg Izrael támogatásához nem kell zsidónak lenni. Szerintem. Azt meg egyenesen kikérem magamnak, hogy bárki is leballibezzen. Nem vagyok ballib. Nagyon nem. De nem hiszem, hogy képes lennél ezt fölfogni. A kedvencemet a végére hagytam. Neoliberális goebbels-i propaganda. Ez überelhetetlen. Nem találom a szavakat.

Ismeretlen_66265 2007.09.28. 05:36:21

Város a TSR-féle Dragonlance azaz a Pool Of Radiance kalandmodulban, én még ezt is tudom (a Yulash) XD FoLib, tudom hogy te vagy drc írtad, írtátok a 08.20-i olvasói levelet az olvaso.blogspot.com-ra, mert hozzád kommenteltünk, így együtt, meg drc-hez, akiket ott felsorolnak. "lehet hogy erkölcstelen de jogszerű" szócsavaró-somolygós drc barátoddal együtt, a kormány seggét nyaljátok jövőbeni karrier reményében, de addigra ez a hazug diktatórikus rendszer úgyse lesz meg, mire lediplomáztok, ha ugyan. :)) Á, apropó linkfal, Antiszemitizmus.hu, spicliskedünk, mi? XD Öröm látni hogy más is észreveszi az álságos neokon hazugságokat. A napidjihad blogon írnak olyanokat, mint amiket te írsz. Szerintem te ő vagy, és ezt a blogot párhuzamosan tartod fenn, azért vagy itt ritkán. :D

filiszteusok 2007.09.28. 08:27:48

Mi is itt vagyunk ám!

dékán 2007.09.28. 08:29:48

Igazolom, hogy FoLib diplomás ember, ezen kívül már másoddiplomájáért is dolgozik. Mindezeken felül posztgraduális képzésben is részt vett.

kérdőíves 2007.09.28. 08:33:21

Mondja, kedves Kis Endre Farkas alias SF és egyebek, Önnek hány blogja van? Ezekből mennyiben gyártja szemetét? ÖÖ, akarom kérdezni, hány oldalon ontja logikailag dadaistákat idéző ökörségeit?

Ismeretlen_50612 2007.09.28. 09:57:47

SF: Ideje lenne elmenned orvoshoz. Persze lehet, hogy már késő, hiszen az üldözési mánia ennyire előrehaladott állapotban talán nem is gyógyítható. Nem hiszem ugyan, hogy eljut az aprócska agyadig, de azért megismétlem. Nem ismerem drc-t személyesen. Elég komoly vitáink voltak régebben itt is, meg az ő blogján is, ezért aztán nem is igazán értem, miért veszel minket egy kalap alá. drc és én kurvára nem gondolkodunk ugyanúgy. Olvasói leveleket pedig nem szokásom írogatni. Van nekem ennél jobb dolgom is. És nem érdekel, hogy mi a véleményed (vagy bárki más véleménye) a linkfalamról. Ez az én blogom. Nem fogok tőled (vagy bárki mástól) engedélyt kérni. A Napi Dzsihádot pedig nem én írom. Hacsak nem vagyok skizofrén:) És azért vagyok itt ritkán, ha egyáltalán, (szerintem ez sem igaz), mert (veled ellentétben?) én dolgozom. A seggnyalásról. Szerintem elég kritikus vagyok a kormánnyal szemben (is). És különben sem vagyok rászorulva arra, hogy seggeket nyaljak. És igen, tényleg diplomás vagyok. Szóval, bekaphatod!

SF · http://reakcio.blogspot.com 2007.09.28. 12:24:53

Nem vagyok Sodi! Sodi egész más stílusban ír. :D Nem értem, miért kell az USA előtt hasraesned. Hiszen magyar vagy, vagy nem? Vagy onnét blogolsz? :) A TGM nem álmodhatna különb dolgokat a linkfalára - ha lenne blogja, persze. :D

SF · http://reakcio.blogspot.com 2007.09.28. 12:28:15

Az a baj, hogy mire lediplomázik az ember, jó sok iskolai agymosásban részesül, jó sok hivatalos liberális hazugságot belevernek. Például azt, hogy veszélyes a nemzeti gondolkodás, mert az vezetett el a holokauszthoz, ami megint nem úgy történt, ahogy tanítják. (Igen, revizionista is vagyok.)

horthy bús kutyája 2007.09.28. 13:37:19

A revizionizmus vezetett Trianonhoz...vau... még Ausztria is jobban jött ki a nacionalizmusból, mint mi... vau... ha nem számítjuk osztrák területnek magyarországot... a holokauszthoz az vezetett, hogy egyesek többnek, szebbnek, jobbnak hitték magukat, mint a zsidók... vau... így lettek igazán aljasak és esztelenek...

Warmonger · http://inkorrekt.blog.hirszerzo.hu/ 2007.09.28. 14:03:20

Jesszus, utoljára a Kurucinfón olvastam ennyi ökörséget és vádaskodást egy helyen. SF! Folib nagyon nem baloldali. A blogodat olvasva inkább Te vagy szélsőbalos. Valószínűleg a Munkáspártból csúsztál át a nagy hungarizmusba. Folib jobboldali liberális, nemmagyarul libertárius! Yulash se lehet valami nagy jobbos, ezzel az osztályharcos szövegével... Ki mondta, hogy Folib egyetért a kormánnyal? El nem tudom képzelni róla, hogy pl. az adóemeléseket támogatná! Izrael támogatásoz nem kell zsidónak lenni. Ha jól tudom, nagyapámnak igazolása van róla (hadsereghez kellett asszem), hogy "tiszta, keresztény árja származású". Tehát én nem vagyok zsidó. Ettől függetlenül mégis támogatom Izraelt. Egyrészt, mert a demokrácia közel-keleti előretolt helyőrsége, másrészt, mert a Biblia is úgy említi Izraelt, mint Isten által a zsidóknak adományozott területet! Nem kell tehát zsidónak lenni Izrael támogatásához, elég csak kereszténynek és/vagy demokratikus gondolkodásúnak lenni hozzá. Ja, megelőző csapás: neokon sem vagyok, és hitgyülis sem:)) (Katolikus vagyok).

SF · http://reakcio.blogspot.com 2007.09.28. 15:54:46

Aljasak a véreskezű neokon-cionista háborús uszítók, akiknek egy atomháborúra fáj a foguk. Amit a régi rendszerben mondtak az USA gyarmatosításairól, az mind igaz. Megvan egy "fiúk évkönyve" 1962, és pontosan leírja, miképp juttattak az amcsik hatalomra puccsokkal amerikabarát bábkormányokat, amelyek kegyetlenül bántak a bennszülöttekkel, és kizsákmányolták őket. A megelőző csapás, csak propagandahazugság, és elvezethet egy atomháborúhoz, csak a bolond játszik az életével!!!

floorwalker 2007.09.28. 17:09:23

Vicces, hogy egy szovjet propaganda kiadványra hivatkozol, és közben agymosásról beszélsz :D Megnyugtatlak, a szovjetek sokkal embertelenebb módszerekkel támogattak külföldi mozgalmakat, és hoztak létre katonai diktatúrákat. De még mi magyarok is kevertük a szart a történelemben, főleg a középkorban. :D Nem lesz itt semmiféle atomháború....

Subculture · http://subculture.blog.hu 2007.09.28. 17:32:00

Yulash... Ha valaki zsidó, akkor hisz Jahvéban, ha meg csak a származása miatt az, akkor meg miért ne lehetne ateista? Ateista zsidó? Kb. mint a cigány skinhead. Jó nekem, hogy ismerem FoLib-et, mert így foghatom a hasam azon, hogy miket nem feltételeztek róla:) Bár valóban ő örülne a gazdagságnak és a fizetett blognak a legjobban.

Warmonger · http://inkorrekt.blog.hirszerzo.hu/ 2007.09.28. 20:59:39

SF! Valóban vicces, hogy szélsőjobbos létedre szovjet propaganda irományokra hivatkozol. Meg aztán Kubát is dícsérted itten, hogy néphatalom :D Te vagy az élő bizonyíték a "komcsi=náci" teóriára... Subculture! Én csak annyit tudok Folibről, hogy Csőke Zoltán a becsületes neve, újságíró, és szokott a Hírszerzőn publikálni. Nem hinném, hogy túl gazdag lehet, ha nem egy havashenrik...

Ismeretlen_50612 2007.09.29. 15:54:09

SF: Te nyilván úgy előzöd meg az agymosást, hogy a közelébe sem mész se főiskolának, se egyetemnek. Ez is egy megoldás, elismerem. És eszedbe ne jusson kifejteni, hogy "valójában" hogyan is történt a holokauszt. Ha mégis megpróbálod, a hozzászólásodat azonnal kidobom a kukába. TGM linkfala és az enyém között pedig azt hiszem nem találnál átfedést. Én ugyanis lényegében semmiben sem értek egyet vele. És ez szerintem kölcsönös.

Ismeretlen_66265 2007.09.30. 00:47:32

Megnézheted a blogomon helyette "valójában". Minek ajnározod az USA-t, azok a mi gyarmatosítóink, megvetést érdemelnek, talpnyalóikkal együtt, téged meg vagy félrevezettek, vagy gazembernek készülsz. Ötágú fehér csillag = ötágú vörös csillag, ugyanaz a szabadkőműves vircsaft mindkettő.

Ismeretlen_66265 2007.09.30. 03:28:20

Keletről jövök Az én nagyapám nem tehénpásztor volt, Szarvast űzött, vagy a labanc ellen harcolt. Büszke vagyok rá, hogy ide születtem, És nem egy hamburger-zabáló jenki lettem. Lenéztek minket, de jobb, ha megtudjátok, Beindul lassan a keleti átok. Azt üzenem nektek, innen csessze meg a nyugat, Nem hiszem, hogy nekünk ő mutat majd utat. ref.: Keletről jövök, de tovább nem megyek, Mert én megtaláltam az egyetlen helyet, Ahol izzik a levegő, de fagyos a hajnal, Keletre születtem barbár aggyal. Punnyadtak vagytok és a seggetek is nagy, Hiányzik belőletek, amit úgy hívnak, hogy agy. A fogyasztói társadalom legnagyobb veszte, Hogy a polcokról agyat nem vehetsz le. 2000 elmúlt de '84-ben éltek, A „tévésoptól” majd kegyelmet kértek. Analfabéta tizenéves gyerekek, Megspóroltátok az oktatási keretet. Egyforma boltok, egyforma emberek, Egész életemben csak GDP termelek. Az asszonyaitokról meg szót sem ejtek, Tudatára ébredt önjáró seggek. Főzni azt nem, de a karrier az igen, Apuka minden este „vacsizni” vigyen. Szuper „manáger”, meg a „hájtek” szektor, De mit eszel majd akkor, ha nem indul a traktor. ref.: Jártam egy-két helyen és elmondhatom bátran, A fejlett nyugaton egy nagy szar, amit láttam. Pénzük van de ezzel aztán vége, Náluk is csak vörös az ártatlanok vére. Büszke vagyok én a szutykos kis hazánkra, Bármit is mondasz nincsen ennek párja. Lehet, hogy itt kicsit szűkösek a keretek, De őszinték vagyunk és laknak még emberek. Pénznyelő multik, meg a forró tőke, Nem terem ott semmi ahol ráléptek a földre. Vigyáz ránk a testvér földön és égen, A véreimet bombáztátok Újvidéken. Az EU-ra köpök és egy nagy szar a NATO, Amerika körül a sok kis majom kápó. Vörös vagy fehér aljas a hatalom, Legjobb ha tudod, én egyiket sem akarom.

Ismeretlen_66265 2007.09.30. 03:29:18

Minek kell neked magyar létedre egy idegen, és bennünket szarba sem vevő (ROW-sokat mondó kifejezés) országot istenítened???

Ismeretlen_66265 2007.09.30. 03:31:36

Ooppá, most olvasom csak, hogy a Hírszerző bevallottan neo-kon. médiafelület. :)))

Ismeretlen_50612 2007.09.30. 08:18:06

SF: Muhaha! Ez a versike, baszki, elképesztő. Nem is értem, miért nem vágják hozzád az irodalmi Nobel-díjat. Vagy valami mást.

Warmonger · http://inkorrekt.blog.hirszerzo.hu/ 2007.09.30. 19:29:38

Magyarország szerinted az "Kelet"? Szerintem általánosságban közelebb állunk a nyugati civilizációhoz, mint a keletihez...hála Istennek!

Warmonger · http://inkorrekt.blog.hirszerzo.hu/ 2007.09.30. 19:33:38

SF! Lehet, hogy FoLib lélekben amcsi, Te viszont lélekben szovjet (ha nem is létezik az ország) vagy:)) Vagyis inkább észak-koreai! Attól, hogy el akarod fedni hazafias dumával, még ugyanúgy komcsi maradsz! Chávez is ezt csinálja, de a világ 80%-a átlát rajta...

SF · http://reakcio.blogspot.com 2007.09.30. 23:05:21

Hehe, Warmonger, ez a név a Bush-banditákat jobban jellemezné, háborús uszítót jelent kb. XD Warmonger : Tudjuk, kiknek a kezében van a média TÖBB MINT 80%-a!!! A zsidókéban. Persze ha semmi zsidókra nézve kritikus hangú információ, hír nem jut el hozzád, nem is érted, mi a baj velük! :D Szovjet-ügyben nem az oroszokat hibáztatom, hiszen az orosz nép is rengeteget szenvedett a komcsi idők alatt, hanem a zsidókat, akik kitalálták, és erőszakkal, terrorral létrehozták a kommunizmust. Amúgy nézzétek meg, pont olyan ötágú csillagot használnak az amik pl. a repcsiken felségjelzésként, csak ők fehéret. És a 2. vh. idején is így volt ez... :-) Chavez lekapcsoltatta a helyi tv2, rtl-hez hasonló, amcsik által fizetett puccsista adókat, mégpedig törvényesen, karhatalommal. XD

Ismeretlen_50612 2007.10.01. 01:20:59

SF: Nincs elég hely a zsidózáshoz a saját blogodon?

floorwalker 2007.10.01. 10:24:23

SF, keresztbe áll a hajad szála! Sztem ez sátánista jelkép XD

SF · http://reakcio.blogspot.com 2007.10.01. 13:42:56

És akkor te most végülis azért nem írhatsz semmi mást mint neokon propagandát, mivel a munkahelyeden tudnak a blogodról. :) Megvették a véleményed, Folib? :D Éppen erről írtam valamikor régebben is ide, bár azt hittem, HVG-s vagy, a blogverseny miatt, tudod. XD Hol látod te a hajam szálát? Nem vagyok Sodi, nekem nincs kinn képem sehol. :-) Rasszista sem vagyok, semmi bajom a kínaiakkal például. :))

floorwalker 2007.10.01. 15:30:34

Pedig egyesek szerint megölték a ruhaipart :D Jaa, hogy kopasz vagy? Bocsi, nem tudtam, de vhol csak szőrös vagy :D

Warmonger · http://inkorrekt.blog.hirszerzo.hu/ 2007.10.01. 15:32:37

Nagyon jól tudom, hogy mi a baj a zsidókkal. Mármint, hogy Neked mi a bajod velük. Csakhogy a Talmud szándékosan félre van fordítva, a Cion Bölcseinek Jegyzőkönyve pedig a cári titkosszolgálat írása. De, ha valóban igaz is, amit ott leírnak, akkor sem fogom kollektíve utálni a zsidókat. Vannak zsidók, akiket utálok és megvetek (Eörsi, Soros, Verebes, stb.), és vannak, akiket tiszetek (Friedman, Pál apostol, Kertész Imre, stb.)... "Chavez lekapcsoltatta a helyi tv2, rtl-hez hasonló, amcsik által fizetett puccsista adókat, mégpedig törvényesen, karhatalommal. XD" Aha, te örülnél, ha pl. a Hunhírt, a HírTV-t vagy a Te blogodat lekapcsolnák??? Kábé annyira volt korrekt Chávez, vagy lenne itthon egy tv2-t lekapcsoló kormány. A balos (ATV, esetleg TV2/RTL) adók csak a hülyéket tévesztik meg, de azok meg is érdemlik:))

SF · http://reakcio.blogspot.com 2007.10.01. 23:05:24

Hosszú hajam van! :)) De komolyan, még göndör is. :D A Latin-amerikai puccsok, amiket a CIA szervezett és pénzelt mindig is, beleértve a választási csalásokat, ahogy a jelenlegi mexikói kormány is hatalomra kerülhetett (USA barát rezsim) szerinted alkotmányosak és törvényesek? XD Friedman és Hayek: kb. nekik köszönhetjük a neoliberalizmust, és az kizárólg a leggazdagabbaknak kedvező. Azért szerintem nem üzletelnél bizalmas, kockázatos ügyekben velük te sem :) Egyébként már párszor le akarták, a Hunhírt meg is hekkelték tavaly télen. :-) Léteznek fordításai a L. A.-félén kívül is, sőt nekem angolul is megvan, ugyanazok az offenzív dolgok megtalálhatóak ott is. A "globalizmus fekete könyve" című könyv leírja mi a baj a mai, azaz létező kapitalizmussal, na az várható, ha neoliberális elvek uralkodnak el, és egyre rosszabb lesz.

SF · http://reakcio.blogspot.com 2007.10.02. 02:00:57

Brutális adóemelések, új sarcok, és mindemellett öngondoskodást kiáltva leépíteni az alapvető közszolgáltatásokat, és még mellé milliárdokért hazugságkampányokat folytatni a "reformok" népszerűsítéséért, az a magyar nép teljes semmibe vétele és hülyének nézése. Nem csak nekem tűnnek ám fel ezek a dolgok. :) Linkem is van , és ez most nem egy OLYAN link... XD http://gondola.hu/kozhelyszotar.php?order=abc

Warmonger · http://inkorrekt.blog.hirszerzo.hu/ 2007.10.02. 20:25:04

Az utolsó hsz-eddel egyetértek. Senki sem szereti ezt a felemás politikát, FoLib sem!

SF · http://reakcio.blogspot.com 2007.10.03. 11:37:51

Halgass bombagyárat, érdekes dolgok derültek ki imre kertészről nemrég: van egy hangfelvétel, egy idős bácsi mesél a régi háborús dolgokról, és eszerint a nagy "sorstalan" ún. "kraut" volt, állítólag. :) Azt gondolom, itt nem helyesli senki, ha kraut volt valaki. XD

Ismeretlen_50612 2007.10.03. 19:25:27

SF: Nem ismerek semmiféle imre kertészt. Kertész Imréről viszont már hallottam.

SF · http://reakcio.blogspot.com 2007.10.04. 06:34:46

Szentmihályi-Szabó Péter is többek közt azért hívja így, mivel a "sorstalan" író maga jelentette ki, nem tarta magát magyarnak, csak "véletlenül ide született és beszéli gyilkosainak nyelvét". Amúgy regös péteri magasságokban levő magyargyalázó kijelentéseket is tett jópárszor. Valahogy akkor inkább maradok Illyés Gyulánál, Sinka Istvánnál pl. ők sokkal jobbakat írtak amúgy is. :) Maguk a svédek jelentették ki: politikai okokból kapott Nobelt. "Azért, hogy a magyarokat pofozzák", konkrétan így mondták a svédek. Uniós csatlakozás előtt egy kis drillírozásnak kellett ez, és a holokausztkárpótlásbizniszhez is jól jött.

Ismeretlen_50612 2007.10.04. 08:04:14

SF: Mindenki véletlenül született oda, ahova éppen született, nem?

SF · http://reakico.blogspot.com 2007.10.04. 11:40:25

Na, az echte amerikanizmus, a népek olvasztótégelye, már megint XD De nem tagadja meg ilyen aktívan a hazáját. :)) Különben írónak sem tehetséges, bénán fogalmaz, másrészt végig Magyarországon volt. Győrben, és Budapesten vészelt át 1944-45-ben. Budapesten egy építkezésre menet elkapta egy őrjárat, igazoltatták, nem voltak rendben a papírjai, (diákmunka lett volna), és épp most volt a Bombagyárban, hogy krautot csináltak belőle, azaz neki kellett felhajtani a bujkáló zsidókat. Egy öreg túlélő bácsi meséli, ahová bújtak, dobolt a lábával Kertész, és így találtak a nyilasok rájuk. A Tomcat-féle blogon még lesz erről szó. Meg biztos jó nagy botrány is lesz a dologból :)

Warmonger · http://inkorrekt.blog.hirszerzo.hu/ 2007.10.04. 15:41:23

Én nem hallottam tőle magyargyűlölő dumát, a Sorstalanság viszont jó könyv szerintem. Szentmihályi-Szabó Péter egy idióta, kábé olyan szélsőséges, mint Regős!

Ismeretlen_66265 2007.10.04. 19:05:24

Fenét, ő egy tanult, olvasott, gondolkodó ember, aki nem a kormány seggét nyalja, épp ezért rágalmazzák őt állandóan antiizéizmussal :)) Akiket EZEK azaz a ballib bértollnokok, tévések stb. leszólnak, azok a derék emberek. Demokratát kellene olvasnod, ott van rovata neki, tök jó. Szellemes stílusban ír, nem az a nyögvenyelős kényszeres stílus, ahogy a Sorstalanság is íródott.

Ismeretlen_50612 2007.10.04. 19:30:18

SF: Te irodalmár (is) vagy? Mégis milyen alapon nyilvánítod tehetségtelennek Kertészt?

Ismeretlen_66265 2007.10.04. 21:12:21

Még én is jobban fogalmazok nála, másrészt azt a regényt hetvenes években írta, és akkor csak negatív kritikákat kapott rá-

Ismeretlen_50612 2007.10.04. 21:25:50

SF: A legtöbb kritikus idióta. Én már csak tudom, elég sok könyvkritikát írtam:)

Warmonger · http://inkorrekt.blog.hirszerzo.hu/ 2007.10.04. 21:47:14

Szoktam olvasni. Szellemes, de Szalay Károly, Tóta W. Árpád, Sayfo Omar és Medgyessy Gusztáv mellett nálam vezeti a legbunkóbb és/vagy legszélsőségesebb publicisták "toplistáját"...

Ismeretlen_50612 2007.10.04. 22:16:45

Warmonger: W. meg Medgyessy (egyébként Megyesi) szerintem egyáltalán nem bunkó. És nem is szélsőséges.

Ismeretlen_66265 2007.10.05. 08:01:50

Kultuszt emelnek az értelmetlen bűntudatnak, ami bénító és devitalizáló hatással van a nemzetre. :) A zsidóságot meg félelemben tartják vele.

Warmonger 2007.10.05. 13:49:31

Miért bunkó szerintem W? Mert a Te vagy az én blogomon ÖSSZESEN van kábé 2 káromkodás, Seres blogjában POSTONKÉNT van átlagosan 2 káromkodás, W blogjában MONDATONKÉNT van átlagosan két káromkodás... Megyesi meg csak pártkatona. Olyan szélsőséges módon nyal a koalíciónak, ahogy Bencsik a Fidesznek.

Ismeretlen_66265 2007.10.05. 13:51:11

Bencsik öccse viszont befenyítette a Fideszt, "lefagyott számítógép" :)

Ismeretlen_50612 2007.10.05. 22:26:17

Warmonger: A káromkodással nincs semmi probléma. Én nagyon kedvelem a stílusukat. Megyesi pedig nem seggnyaló. Szerintem. Ízlések, pofonok. Nem kötelező olvasni őket.

Ismeretlen_50612 2007.10.05. 22:31:09

SF: A nemzetre az idiotizmus van devitalizáló hatással.

Ismeretlen_66265 2007.10.05. 22:38:16

http://href.hu/x/3nla - Ő is ír hasonlókat, gondolkodik is, mégsem lesz belőle hivatásos Orbán-gyűlölő. A ballib sajtóban pedig válogatott, fizetett jobboldal-gyűlölők vannak. Objektivitás nuku. :)

Ismeretlen_50612 2007.10.06. 01:17:55

SF: Még szerencse, hogy a jobboldali sajtó kurvára objektív. Különben megnézhetnénk magunkat.

floorwalker 2007.10.06. 08:28:55

"Hiába vezet nagyon a Fidesz, kis matekkal kiderül, hogy alig szavaznának rá többen, mint 2006-ban." Valami még sincs rendben Viktorral sem :D Ha még ezek a sorozatok sem segítik, amiket a baloldal be-bekap...

Warmonger · http://inkorrekt.blog.hirszerzo.hu/ 2007.10.06. 13:21:41

Szerintem meg van baj a káromkodással. Amúgy jó a stílusa W-nek, meg a mondanivalójával is gyakran egyetértek. Pont ez a nem bántó libertárius "cinizmusa" tetszik. Ez a "hát kérem akkor nem kötelező itten vásárolni/eztet nézni":))

Ndris 2007.10.06. 15:19:31

Ez nem baloldal, ezek bűnözők. A jéghegy csúcsa csak, ami disznóságok most kiderültek. Akkor már inkább a Fideszék: a Keynesi elvek alapján van a gazdaságpolitikájuk, és az is ugyanúgy kapitalizmus. Nem valami fejlett a szociális érzéketek fiúk/lányok :D Neokon-ék egyébiránt a szélsőségesen vallásos tömegek szavazataival maradhattak hatalmon az USA-ban.

floorwalker 2007.10.06. 17:22:02

A káromkodást én sem szeretem. Az ember ne piszkítson maga alá. Az én szociális érzékem teljesen rendben van :P :D Ha mindenkié legalább ilyen lenne, akkor ez az ország sem itt tartana. Akkor a politikai kampányok sarokköve az lenne, ami Norvégiában.. Ami a Fideszt illeti, még az is lehet hogy rájuk szavaznék. De ehhez minimum irattárossá kellene degradálniuk Viktort, és kicserélniük mondjuk egy Kósára. (Ha már SF objektivitást kér...)

Warmonger · http://inkorrekt.blog.hirszerzo.hu/ 2007.10.06. 18:12:59

Jobb lenne, ha a Fidesz friedmani, vagy chicagoi gazdaságpolitikát nyomatna. De még így is jobbak a kleptokrata Mszp-nél:) A szociális érzékenységet támogatom, de az legyen önkéntes, ne állami szintű! A GOP semmilyen szélsőségesen vallásos tömegeknek nem vette igénybe a segítségét. Ha szerinted a konzervatív keresztények szélsőségesek, akkor miért nem vagy Szdsz-es??? Azok irtóznak a vallástól. Az ő olvasatukban: "az állam és az egyház összefonódása"...

Ismeretlen_50612 2007.10.06. 23:12:54

Ndris: A Fidesz meg a kapitalizmus egy mondatban? Ez még viccnek is rossz. A szociális érzékem pedig valóban nem valami fejlett. floorwalker: A Fidesznek szerintem nem csak Viktortól kellene megszabadulnia. Warmonger: Akármit is mondasz, a konzervatív keresztények bizony szélsőségesek. Túlságosan is azok. Legalábbis az én ízlésemnek.

Ismeretlen_66265 2007.10.09. 11:21:12

A neoliberalizmus csak a tőkeerősek szabadsága, a széles tömegeknek csak nyomort, kiszolgáltatottságot hoz. És valóban, nacionalisták és keresztények az amcsi neokonok, persze itt, ezen a maGyarmaton irtják a nacionalizmust és a keresztény értékeket is az itteni ölebeik.

FS 2007.10.09. 22:01:54

A neoliberalizmus a tökök szabadsága!

Ismeretlen_50612 2007.10.09. 22:44:05

FS: A tököké?

debrecencasual · pepe.freeblog.hu 2007.12.29. 15:56:21

Ezt a számot rengeteg féleképpen lehet értelmezni. Szerintem itt az értékek megtartásárol és a "normális" gondolkodásról van szó, nem arrol hogy ki zsidó, meg ki nem. Én így látom és sok igazságot tartalmaz ez a szöveg!
süti beállítások módosítása