HTML

'THAT GOVERNMENT IS BEST WHICH GOVERNS LEAST.'

legutóbbi hozzászólások

  • bandiras2: Most látom csak a dátumot. Kissé le vagyok maradva... (2021.02.15. 20:30) Ayn Rand: Fogoly lelkek. Mikor lesz újrakiadás?
  • 957: Helló szerintem is faszság az alanyi jogú állami juttatás, (alaból) de a csirkefejért sorba álló ... (2010.01.01. 18:52) Tessék választani!
  • luckyfighter: már bizonyos hogy a leköszönő bajnai kormány is hasznosítja az észt szagügyi minisztérium tárcaköz... (2009.12.30. 22:57) Fingadó
  • Aptyuka2: Én is nagyon sajnálom. Sok sikert kívánok! (2009.01.13. 14:22) Függöny
  • Toxicus: @Friend of Liberty: Ilyen hozzászólás után kritizálod valaki stílusát? Az olcsó ironizálásod is cs... (2009.01.08. 18:28) Nő a tét

Ki a hülye?

2008.06.04. 20:27 :: Friend of Liberty

A globális felmelegedés miatt parázók, vagy azok, akik magasról tesznek az egészre? Fogalmam sincs, hiszen többek között ehhez sem értek, véleményem azonban természetesen erről is van, és különben is mindenki hülye rajtam kívül, de nyugalom, ezt már vissza is szívtam, nem szeretnék ugyanis felháborodott hozzászólásokat kapni, meg tüntetést/ellentüntetést az ablakom alá, Molotov-koktélt meg aztán pláne nem, néhány szabályt erősítő kivétel tehát alighanem akad, csak ezidáig biztos én nem találkoztam velük. Persze ez is csak vicc, akármennyire hülye is. Nos. A kérdés mindenesetre az, hogy tévedhet-e harmincegyezer tudós. Perszehogy. És akkor baromi kínos lesz nekik később, ha esetleg tényleg. Merthogy aláírtak valami nyilatkozatot (figyelem, kezdjük elveszíteni világelsőségünket a nyilatkozat-aláírásban is), miszerint a globális felmelegedéshez kurvára semmi köze az emberiségnek. Sőt. Van pofájuk azt állítani, hogy a globális felmelegedés, mint olyan, tulajdonképpen fasza dolog, mivel jót tesz az élővilágnak. Ezzel ugyan vitatkoznék, mert már most is baromi meleg van, pedig a nyár még csak a kertek alatt ólálkodik, én meg egyszerűen nem bírom elviselni, ha huszonöt fok fölé emelkedik a hőmérséklet, de miért ne hinné(n)k nekik? Annyira meggyőzőek. És különben is. Valószínűleg egyikünk sem fog már élni, amikor az igazság a szemünk közé köp. Az utódaink meg le vannak szarva. Csináljanak, amit akarnak. Legföljebb majd magasabb fokozatra állítják a légkondit.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://friendofliberty.blog.hu/api/trackback/id/tr42504004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SubCulture · http://subculture.blog.hu/ 2008.06.05. 11:12:12

Azt valóban nehezen hiszem, hogy ez jó lenne nekünk, de abban nem vagyok biztos, hogy attól, hogy fogmosás közben elzárom a csapot bármi is megváltozna (ennek ellenére el szoktam), merthogy úgyis újra megtisztítják majd és akkor megint ki fog folyni az a víz a csapból. (by floorwalker)
De érezhetően több a természeti katasztrófa is. de hogy ez mennyiben hozható egyenes arányosságba az ember környezetrombolásával azt nem tudom.

Mindenesetre abban biztos vagyok, hogy nagyon sokan fognak még meggazdagodni a globális felmelegedésből...
süti beállítások módosítása