HTML

'THAT GOVERNMENT IS BEST WHICH GOVERNS LEAST.'

legutóbbi hozzászólások

  • bandiras2: Most látom csak a dátumot. Kissé le vagyok maradva... (2021.02.15. 20:30) Ayn Rand: Fogoly lelkek. Mikor lesz újrakiadás?
  • 957: Helló szerintem is faszság az alanyi jogú állami juttatás, (alaból) de a csirkefejért sorba álló ... (2010.01.01. 18:52) Tessék választani!
  • luckyfighter: már bizonyos hogy a leköszönő bajnai kormány is hasznosítja az észt szagügyi minisztérium tárcaköz... (2009.12.30. 22:57) Fingadó
  • Aptyuka2: Én is nagyon sajnálom. Sok sikert kívánok! (2009.01.13. 14:22) Függöny
  • Toxicus: @Friend of Liberty: Ilyen hozzászólás után kritizálod valaki stílusát? Az olcsó ironizálásod is cs... (2009.01.08. 18:28) Nő a tét

Comeback...

2008.08.12. 22:24 :: Friend of Liberty

Kedves Olvasók! Ha vannak még egyáltalán olvasói ennek az utóbbi időben erősen haldoklásnak indult blognak... Szolgálati közlemény következik. Az utóbbi időben semmi kedvet nem éreztem az íráshoz, ami gondolom, észrevehető volt. Hehe. Az okokat hagyjuk, magánügy. Hogy őszinte legyek (miért is ne lennék?), továbbra sincs kedvem semmihez, de idővel majd csak helyrepofozom magam. Viszont ideje volt, hogy kezdjek valamit a helyzettel. Mert itt van ez az átkozott blog, ahová rendszeresen írni kellene, különben semmi értelme. Bevallom, egy darabig eljátszottam a gondolattal, hogy fölszámolom az egészet, mert elegem lett abból, hogy értelmes vitára esély sincs az idióták miatt, akik mindent tönkrebasznak a mindennapi zsidózással/buzizással, de aztán nem volt erőm megnyomni a 'delete' gombot. Az értelmesebbje pedig sajnos legföljebb olvas, hozzászólni viszont nem akar. Ne tessék ennyire lustának lenni, ha kérhetem. Mert ezért önt el mindent a faltól falig tartó ostobaság. Meg persze azért, mert a szólásszabadság feltétlen híveként nem törlöm még a legvérlázítóbb baromságokat sem. Talán ez lesz a búcsúturné, nem tudom. Év végéig kiderül, változik-e valami. Akkor majd készítek egy újabb számvetést. Egyelőre tehát folytatom, de nem csak rajtam múlik. Igyekszem minél gyakrabban írni, persze nem ígérek semmit. Hahó! Van itt még valaki?

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://friendofliberty.blog.hu/api/trackback/id/tr34613317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hphp 2008.08.13. 10:24:50

benne van az rss-ben b+, rendszeresen olvasom, már amikor írsz, de kommentelni és a válaszokat követni sajnos nincs időm, és ez várhatóan a jövőben sem lesz máshogy. de 1 olvasód biztosan van :)

giros 2008.08.13. 11:50:11

Csatlakozom. Én se szoktam kommentelni, de rss feedre fel vagyok iratkozva és rendszeresen olvaslak! Ne add fel!

füst 2008.08.13. 23:44:08

Hát nehogymá, hééé! Attól hogy nem helyeslek állandóan vagy nem jövök piszlicsáré szőrszálhasogatással, szóval nehogymá', nna!
Nem vagyunk olyan sokan, hogy egyről is lemondhatnánk!:)

explosion1 2008.08.14. 17:36:55

Én is olvasom az oldalt rendszeresen, ne hagyd abba. I dont wanna change the world Im not looking for new England. Just looking for another girl:)

Friend of Liberty · http://friendofliberty.blog.hu 2008.08.14. 23:32:08

explosion1: Billy Bragg??? Te tudsz valamit!!!

Aptyuka 2008.08.17. 02:44:18

Kevesen vagyunk, de vagyunk...

Aptyuka 2008.08.27. 13:53:12

Most is itt voltam, és nagy örömmel olvastam az írásokat.
Máskor is jövök.
Kell ez nagyon...
Na.

Idet 2008.10.21. 00:09:03

Először vagyok, de maradok!(Kiválló diszteletel Netuddki...)
süti beállítások módosítása