HTML

'THAT GOVERNMENT IS BEST WHICH GOVERNS LEAST.'

legutóbbi hozzászólások

  • bandiras2: Most látom csak a dátumot. Kissé le vagyok maradva... (2021.02.15. 20:30) Ayn Rand: Fogoly lelkek. Mikor lesz újrakiadás?
  • 957: Helló szerintem is faszság az alanyi jogú állami juttatás, (alaból) de a csirkefejért sorba álló ... (2010.01.01. 18:52) Tessék választani!
  • luckyfighter: már bizonyos hogy a leköszönő bajnai kormány is hasznosítja az észt szagügyi minisztérium tárcaköz... (2009.12.30. 22:57) Fingadó
  • Aptyuka2: Én is nagyon sajnálom. Sok sikert kívánok! (2009.01.13. 14:22) Függöny
  • Toxicus: @Friend of Liberty: Ilyen hozzászólás után kritizálod valaki stílusát? Az olcsó ironizálásod is cs... (2009.01.08. 18:28) Nő a tét

Szamaraknak

2008.11.04. 20:02 :: Friend of Liberty

Jello Biafra, a Dead Kennedys egykori frontembere nem vádolható azzal, hogy a reublikánusokkal szimpatizálna. A Love me, I'm a liberal című szám szövege azonban, amelyet Mojo Nixon zenekarával, a Toadliquors-szel követett el a Prairie Home Invasion című lemezen, önmagáért beszél. Pontosabban a demokraták képmutatásáról:

I cried when they shot John Lennon
Tears ran down my spine
And I cried when I saw "JFK"
As though I'd lost a father of mine
But Malcolm X and Ice-T had it coming
They got what they asked for this time

CHORUS
So love me, love me, love me
I'm a liberal

I go to pro-choice rallies
Recycle my cans and jars
I'll honk if you love the Dead
Hope those funny grunge bands become stars
But don't talk about revolution
That's going a little bit too far

CHORUS

I cheered when Clinton was chosen
My faith in the system reborn
I'll do anything to save our schools
If my taxes ain't too much more

And I love blacks and gays and Latinos
As long as they don't move next door

CHORUS

Rush Limbaugh and the L.A.P.D.
Should all hang their heads in shame
I can't understand where they're at
Arsenio should set them straight
But if Neigborhood Watch doesn't know you
I hope the cops take your name

CHORUS

Yeh, I read the New Republic(an)
Rolling Stone and Mother Jones too
If I vote it's a Democrat
With a sensible economy view
But when it comes to terrorist Arabs
There's no one more red, white and blue

CHORUS

Once I was young and had an attitude
Stickers covered the car I drove in
Even went on some direct actions
When there weren't rent-a-cops to be seen
Ah, but now I've grown older and wiser
And that's why I'm turning you in

CHORUS

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://friendofliberty.blog.hu/api/trackback/id/tr68749976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása