HTML

'THAT GOVERNMENT IS BEST WHICH GOVERNS LEAST.'

legutóbbi hozzászólások

  • bandiras2: Most látom csak a dátumot. Kissé le vagyok maradva... (2021.02.15. 20:30) Ayn Rand: Fogoly lelkek. Mikor lesz újrakiadás?
  • 957: Helló szerintem is faszság az alanyi jogú állami juttatás, (alaból) de a csirkefejért sorba álló ... (2010.01.01. 18:52) Tessék választani!
  • luckyfighter: már bizonyos hogy a leköszönő bajnai kormány is hasznosítja az észt szagügyi minisztérium tárcaköz... (2009.12.30. 22:57) Fingadó
  • Aptyuka2: Én is nagyon sajnálom. Sok sikert kívánok! (2009.01.13. 14:22) Függöny
  • Toxicus: @Friend of Liberty: Ilyen hozzászólás után kritizálod valaki stílusát? Az olcsó ironizálásod is cs... (2009.01.08. 18:28) Nő a tét

Hitlerjugend 2.0?

2008.10.26. 14:58 :: Friend of Liberty

Már megint elmaradt a forradalom. Ráadásul a gyújtóbombák sem robbantak be 23-án (Nekünk Baszkföld kell? Dehogy kell, rohadjatok meg!), de legalább ismét avatott a gárda. Ezúttal már gyerekeket is. Hogy ez a Hitlerjugend 2.0 megalapozását jelenti-e, nem tudom, de azért szívesen elbeszélgetnék azokkal az idiótákkal, akik a gárdába küldik (vagy bármiféle (!) politikai rendezvényre viszik) a gyerekeiket. Normálisak ezek? Ha apukának buzikra támad kedve vadászni (történt már ilyen), legalább hagyja otthon a gyereket. Így is elég csapás lehet a szerencsétlennek, hogy egy seggfej neveli. Fölösleges tehát kitenni őket még apuka önmagából való kivetkőzésének is. Bár el tudom képzelni, hogyan viselkedhet otthon egy olyan szülő, aki magával viszi a gyerekét buzikat verni. Vagy a gárdába. Küldje inkább a játszótérre, bassza meg!

431 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://friendofliberty.blog.hu/api/trackback/id/tr59732665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Astaroth- · http://1500lm.blog.hu 2008.10.26. 22:39:44

Dr. Kocsis, nem lehet, hogy te is látens náczi vagy, s ezért üldözöd őket, kompenzációként?

Dr. Kocsis lászló · http://naczivadasz.blogspot.com/ 2008.10.26. 22:40:17

@Vérnűsző

Tudok egy jó bárt ami még nyitva van. Fel tudjuk venni a kapcsolatot?

mrgumby 2008.10.26. 22:40:26

sheridan te szerencsétlen. nem vagyok zsidó bazeg ezt nehéz megértened. felhivtam ra a figyelmed h igy nagyon sok mindenkit fogsz zsidonak latni, elromlik a zsido-jelzo muszered.

csillagosoknak azóta szokás nevezni a zsidókat mióta kis sárga csillagok viselésére kötelezték őket. ez egy szleng, még akkor is ha a dávid csillag amúgy valóban az ovi óta a jelük.

Dr. Kocsis lászló · 2008.10.26. 22:40:49

Nagyon nagy faszú férfiakat keresek szopás céljából! Olcsón szopok! Kakiszexet vállalok!

beyo 2008.10.26. 22:40:56

jah bocs, elnézést J_Sheridan! Csak antiszemita vagy, de jó neked! Épp elég arra, hogy annyit mondjak: Ostoba vagy és naív!
számomra a szélsőjobbos értelmezése a következő: Saját nemzetét feljebb valónak tartja a többinél, emelett rasszista és antiszemita megjegyzéseket tesz. A zsidó szélsőjobbosokat cionistának hívjuk.

Egy percre nem mondom, hogy bárhol láttam volna nácit, jah de, archív filmfelvételeken! :D

Vérnűsző Barom 2008.10.26. 22:41:14

Dr. Kocsis. Csak maradok még egy percig.

Sajna, nem vagyok látens náci. Szeretnék, de nem megy. Egyszerűen nem elég kellemes a stílusuk, nincs elég ismeretanyaguk, sajna elég buták is kicsit.
De sajna egy kicsit mégis az vagyok. Mert ugyan többségükben egyszerű emberek, simán bedőlnek az első provokációnak, valahogy eszükbe se jut téged, vagy mást provokálni.
Viszont valahogy furának tűnik az, hogy számodra egyből nácivá, fasisztává válok, amint egy teljesen hétköznapi, mai izraelben gyakorolt technikát javaslok, pusztán felvetésként egy mai, magyarországi problémára. Ha ők használják, akkor nem nácik, fasiszták, ha én feltevésként beszélek róla, akkor az vagyok?

Kérlek, gondolkozz el ezen egy kicsit.

minektépitekmagatokat? 2008.10.26. 22:41:49

Szélsőjobbos egynyelven beszélő honfitársaim! Takarjátok be álmában a gyerekeiteket, csókoljátok meg a nőt/férfit, aki veletek osztja meg az ágyát, igyatok 1-2 pohár jó bort a vacsora után, menjetek el futni egyet, kapcsoljátok ki azt a kurva gépet és ne gyűlölködjetek! Sok van ám, ami összeköt minket, ne vakargassuk azt, ami elválaszt!
Senembuzi, semenbalos, senemzsidó, csak hogy kilőjjek néhány mondatkezdést a válaszaitokból:) Jó éjt!

Vérnűsző Barom 2008.10.26. 22:42:27

Hát, ez is megőrült. Mégis a kocsma a megoldás.

J_Sheridan 2008.10.26. 22:42:32

mrgumby. Jajjajjaj. Hol írtam én, hogy az vagy Dávid? Csillagom? :) Boccs, nem bírtam kihagyni.

Csillagosoknak hívták őket már régebben is. Ez nem náci jelző, tehát ezt felejtsd el. Star of David... mond neked ez valamit? Dávid Csillaga. Ez már azért elég régi egy darab, náci korszak előtti.

mrgumby 2008.10.26. 22:43:08

minektépitekmagatokat? - van egy rossz hírem, én ezt írtam le kb 100 bejegyzéssel ezelőtt azóta zsidóznak.

Vérnűsző Barom 2008.10.26. 22:45:05

Farturó kasztingra megyek, akinek nagy fasza van csatlakozzon!

Dr. Kocsis lászló · http://naczivadasz.blogspot.com/ 2008.10.26. 22:45:16

@Vérnűsző Barom: szerintem még javítható vagy, az oldalunkon van több antifasiszta gyorstalpaló is. Érdemes még időben elhatárolódnod a mai énedtől, és egy új világ felé venni az irányt!

mrgumby 2008.10.26. 22:46:01

sheridan te menthetetlen vagy. még magyarul sem tudsz. igen ezt írtam, dávid csillag. ez a jelük ovi óta. ezt írtam. de! ha a középkori rostock utcáin végigment egy zsidó nem mondták azt, hogy ni, egy csillagos!

érted? olvasd vissza amit előzőleg írtam, összeállt? pedig szerintem magyar nyelvből neked is kellett érettségizned.

J_Sheridan 2008.10.26. 22:46:13

beyo. Akkor harcolj az ellen a szélsőjobb ellen (Cionista), ne egy fantom szélsőjobb ellen. :) És nem vagyok anti-szemita, csak nem nagyon csípem a zsidókat. Nem kötelező nekem mindenkit szeretni, főleg annyi rossz tapasztalat után. De veled is milyen jól elbeszélgetek, látod? És még vért sem szívtam, illetve még cukrot sem osztogattam, pedig a legendák szerint a szélsőjobbos ezt teszi. Látod? Még sem vagyok én annyira egy gonosz ember.

J_Sheridan 2008.10.26. 22:49:09

mrgumby. Ha azt mondom, hogy zsidó, az a baj, ha azt mondom, hogy csillagos, az a baj. Akkor mégis, hogy hívjam őket?

Mond rám, hogy HÉ! TE KERESZTÉNY! És mi lesz a reakcióm? Semmi. Akkor meg mit kell ezen hisztizni? Vagy mondjátok. Hé! Keresztények! Akkor sem lesz semmi. Vagy te keresztes. Reakció? Semmi. Akkor meg mit kell ez az állandó hiszti.

minektépitekmagatokat? 2008.10.26. 22:51:16

mrgumby-
igen, látom, teljesen reménytelen. Talán kivándorolnék...

Dr. Kocsis lászló · http://naczivadasz.blogspot.com/ 2008.10.26. 22:52:17

@J_Sheridan:

Azért ne hasonlíts össze egy sima keresztény vallást a zsidó vallással. Ez trabant merci különbség.

-Astaroth- · http://1500lm.blog.hu 2008.10.26. 22:52:19

J_Sheridan

ne tettesd a naívat már :P Kell a hiszti, mert ez a gazdaságuk alapja. Ha rosszul tévedek, több magyar halt meg gulagokban, mint zsidó lágerekben (sőt, még japán is)..ha meg azt nézzük, hogy van egy közös halmaz is, akkor meg főleg...mi mégsem hisztizünk, pedig lehet kéne, valahogy növelni kéne azt a rohadt GDP-t :D

J_Sheridan 2008.10.26. 22:54:10

-Astaroth- Psssssssszt. Barátkozni próbálok. Tudod. Mint az idegenekkel. Az első kapcsolat felvétel. :)

J_Sheridan 2008.10.26. 22:56:15

Dr. Kocsis László. És ha szépen kérem? Akkor megtehetem? :)

beyo 2008.10.26. 22:56:44

J_Sheridan . Oké maradjunk kb. ennyiben. Csak nehéz az ügy, tudot, ha olyanokat írsz, hogy a zsidók okozzák a világválságot, akkor kissé könnyű a kijelentés, hogy antiszemita vagy, és a képen az sem árnyal sokat, ha azt írod, hogy a gonosz zsidók okozták a válságot, ugyanis, még hordozza magában azt az értelmet, hogy ez az emberek a zsidóságukkal okozták a válságot, amit a zsidók érdekében akarnak felhasználni. Mivel ártottak neked a zsidók? Nekem sok zsidó származású barátom van, egyikük sem fényezte eddig magát ezzel, még példát sem tudok rá, viszont megtartják a sabatot és magyarnak tartják magukat és sikereikkel a magyarok sikereit gazdagítják, amellett, hogy nyíltan vállalják zsidóságuk is.

mrgumby 2008.10.26. 22:57:10

nem érted. megpróbálom utoljára: amíg azt mondtad h zsidó azzal semmi nincs, egy nép és egy vallás megnevezése. a csillagos jelző viszont egy pejoratív jelző a zsidókra, azóta használják amióta sárga csillag viselésére kötelezték őket a nácik. hiába a jelük a csillag ősidők óta, sosem nevezték őket csillagosoknak. olvastam már életemben pár könyvet regényt, történelmi feljegyzést leírást stb de a zsidót zsidónak nevezték mindegyikben, csillagosnak egyikben sem. a csillagos a náci retorika eszköztárába tartozik. mivel a nácizmus óta használják a zsidók megjelölésére. egyesek. érted? ettől még a dávid csillag az ami, de előtte a zsidókat nem hívták csillagosoknak mégsem. elég szájbarágós voltam?

amúgy hittanból érettségiztem, katolikus egyetemen szereztem diplomát, és te lepődnél meg legjobban h a családomba ki tartozik. akit biztosan nagyon komálsz, teljesen alaptalanul mert a hozzád hasonlóktól van ki a legjobban.

-Astaroth- · http://1500lm.blog.hu 2008.10.26. 22:57:27

Ha jól emlékszem, az első kapcsolatfelvételnél mindig volt valami gebasz, minimum a borgok jöttek, szóvel nem kéne erőltetni...bár..lehet, mégsem ártana 1-2 svéd bevándorló inkább :D

Dr. Kocsis lászló · http://naczivadasz.blogspot.com/ 2008.10.26. 22:59:59

J_Sheridan: Anélkül is megteheted, csak felkerülsz a náci dossziénkba.

J_Sheridan 2008.10.26. 23:01:40

mrgumby. Te tényleg komolyan veszed azt amit én itt leírunk? Jézus atyaúr isten és Jehova (Na most kövezhettek.) Te komolyan nem veszed észre, hogy itt a legtöbbünk hülyül, köztük zsidók is, mert senki nem veszi be ezt az idióta uszítást amit itt az Index csinál? PAFF neki. Ájjájjájj! Legközelebb az elején leírjuk figyelem vicc zóna a hülye politikai elit érdekében. Sértődékeny emberek kíméljenek.

J_Sheridan 2008.10.26. 23:03:21

Dr. Kocsis lászló. Az tök jó. Lesz külön portfólióm. Frankó! Erre gyúrtam. Azért valamilyen előnyös képet rakjatok be. :)

Dr. Kocsis lászló · http://naczivadasz.blogspot.com/ 2008.10.26. 23:03:41

J_Sheridan:
Te tényleg komolyan veszed azt amit én itt leírunk

Dr. Kocsis lászló · http://naczivadasz.blogspot.com/ 2008.10.26. 23:04:48

Nem ment át a komment fele. Náczi ez a blogmotor is.

J_Sheridan 2008.10.26. 23:05:58

Vagyis nem lesz portfolióm??? Ez most nagy csalódás.

mrgumby 2008.10.26. 23:08:03

aham persze. nézd, korábbi más blogokon terjesztett szellemi munkásságod alapján nehéz elhinni. kevés embert ismerek aki kapásból tud linkelni félnáci baromságokat és írásokat.

én nagyon sok hasonló okoskodással találkoztam már. a tel nyelvezeted túl egyszerű ahhoz, hogy ne komolyan gondold. általában a stílusparódiák szellemesek és vmi finom irónia mindig rejlik bennük. joejt

Dr. Kocsis lászló · http://naczivadasz.blogspot.com/ 2008.10.26. 23:09:30

J_Sheridan:

Én nem viccelnék ezzel.

Aki bekerül a náci dossziéba, az mind egytől egyig véréhes nukleálnáci bűnöző! Aki ilyesmivel viccel, az egyúttal szappan is főzhetne... na kikből? Remélem kilövik a szemed!

igor.h 2008.10.26. 23:11:27

posztíró, de nagy barom vagy te :D

J_Sheridan 2008.10.26. 23:13:42

mrgumby. Na most náci, vagy félnáci? Mert nem mindegy. És más blogokon? Mintha annyin jártam volna...

-Astaroth- · http://1500lm.blog.hu 2008.10.26. 23:14:51

Dr. Kocsis, csak gondoltam jobb ha tudod, hogy rosszak az értesüléseitek, mert mi raboltuk el Puszi Őrnagyot. S csak akkor engedjük szabadon, ha J_Sheridan megkapja a megérdemelt dossziéját nálatok.

beyo 2008.10.26. 23:16:24

bocs még egy kicsit vissza repülök a meleges témához és J_Sheridan mégegyszer idézlek:
"Nem érdekünk a homoszexualitás elfogadása. Gondolom tudod hogy szaporodik az ember? Nem kell ecsetelnem. Na nem homoszexuális úton. Szerintem ezzel mindent elmondtam, hogy miért sem kell nekünk ez. A homoszexualitás kb."

Mond te csak gyerekcsinálás végett élsz szexuális életet? Az embernek alapvető késztetés az aktív nemi élet. Az már csak véletlen, hogy a gyerekcsinálást még élvezzük is, vannak olyan élőlények amelyeknek ez nem jelent örömöt. Ha egy melegnek nem öröm vele ellentétes neművel csinálni, hadd legyen már neki öröm. Az hogy ugyanazokkal a szerveinnek csinálunk gyereket, mint amivel nemi élet élünk még egy kis extra, a vizelést is ugyanott végezzük ez olyan, mint ahogy a szánkal nem csak eszünk, hanem egy benne lévő szervvel ízlelünk is.

J_Sheridan 2008.10.26. 23:17:00

Dr. Kocsis László. Jaj. Hát én nem is mernék viccelni egy náCZivadásszal. :)

binko 2008.10.26. 23:17:20

paksimogyoró: seggszörre tapadt száraz szarcsimbók

Dr. Kocsis lászló · http://naczivadasz.blogspot.com/ 2008.10.26. 23:18:51

Hát figyelj Astaroth, nem szoktunk kivételeket tenni, de egy csekély összegért kikerülhet a barátod, minden pénzre szükségünk van az fasizmus elleni harcban.

J_Sheridan 2008.10.26. 23:19:39

beyo. Egy valamit elfelejtesz. Az egyik természetes, a másik nem. Amúgy nem lenne semmi baj a homoszexuálisokkal, ha nem reklámoznák agyon az egészet és nem vonulgatnának fel. Maguknak basszák el az egészet.

Ugyan mi jöhet még ezután 2008.10.26. 23:20:30


Z! Azt hittem a nyél végén egy kultúr ember van! De megtapasztaltam, hogy egy buta tudatlan, tanulatlan bunkóval állok szemben. Arra vagy jó, hogy veled verjék be a kemény földbe az akácfa karót földosztáskor.

"z 2008.10.26. 22:02:59
Ugyan mi jöhet még ezután .2008.10.26. 21:59:47

Ok ,elvitted a hét faszfeje címet !:)
/elnézést az itt lévő úri közönségtől ,de valaki gyűlöli a történelmét,az azért durva/"

Te tanulj meg előbb szöveget érteni, értelmezni. A 7.osztálytól a 12-ig végéig tanítják a középiskolákban, gimnáziumokban.

Te valószínű nem végeztél ilyet.

Sajnálom, ezért nem értem, hogy ilyen nagy tudással mit keresel ezen az oldalon.? Illetve értem, a hülyéknek is kell valahol véleményt nyilvánítaniuk. Gondolom a társaságodban nem te osztod az észt, de ha igen akkor nem semmi csapat lehettek.

Én nem írok olyen ordénáléségot, mint amit te, a "nagytudatlanok" többségéhez tartozó egyed. Látod ennyiben különbözünk egymástól, mert a Te "agyad"- tyúkeszedben- szürke állományában csak az Ősi átok kifejezés maradt meg ami az értekezéseim végén volt fellelhető.

No ennyit a Te műveletlenségedről.

Nem te tehetsz róla, hanem az édes jó őseid mivel a génjeidet tőlük örökölted.

Ezt azért írtam ide, mert ezt te úgysem hiszed el magadról , hogy mennyire faragatlan egyede vagy a társadalomnak. Lenin mondta valamikor: Tanulni, Tanulni, Tanulni.

No látod ez rád férne.

Remélem megkérdezed, hogy ki volt Lenin?

Ha nem vagy gumigerincű, mint az összes fideszes és jobbikos, megeresztesz egy elnézést kérek kifejezést.De sajnos nem nézem ki belőled.

A többi bloggertől és kommentelőtől elnézést e kis kitérőért,de Z-nek nem akartam az adósa maradni.

Mindenkinek jó írogatást. Azt kérem próbáljatok meg a vitaindító témánál maradni, vagy aludjatok inkább. Jó éjt mindenkinek.

Dr. Kocsis lászló · http://naczivadasz.blogspot.com/ 2008.10.26. 23:21:18

ja: Astaroth: Jójó értem én, hogy Puszi Őrnagy 20E ért kivásárolható, és ezért ne kérjünk többet, legyen az elég hogy elengeditek. De ez nem teljesen így megy. Csak szólok előre, hogy ezzel ne spekulálj.

J_Sheridan 2008.10.26. 23:21:29

Dr. Kocsis lászló. Ez most melyik fasizmus elleni harc? A déli összekötő, vagy az északi? Esetleg a mindent elöntő harmadik hullám amit a jövőhétre ígérnek a gazdasági válság miatt? Most melyikre gondolsz? Már nehéz nyomonkövetni.

-Astaroth- · http://1500lm.blog.hu 2008.10.26. 23:21:31

beyo, az a baj, hogy így érvelni nem lehet, mert tudod, az a fránya társadalmi elfogadottság..

" Ha egy pedofilnak nem öröm vele egykorúakkal csinálni, hadd legyen már neki öröm"

Remélem érted...

-Astaroth- · http://1500lm.blog.hu 2008.10.26. 23:24:47

Dr. Kocsis, aka Dr. Weisskutcher!

Ajánlom ne szórakozz velünk, Puszi Őrnagyot jelenleg a saját lábából készült szappannal fürdetik a többiek, amit valami rejtélyes okból kifolyólag élvez...na de, lényeg a lényeg, hogy képesek vagyunk tovább is menni, úgyhogy rakjátok fel azt a dossziét, de izibe...

Dr. Kocsis lászló · http://naczivadasz.blogspot.com/ 2008.10.26. 23:26:42

J_Sheridan: Most a fasizmus egy álszent monotóniába tört át, lappangva ugyan, de folyamatosan jelen van, így spkkal hatásosabban pusztít. Való igaz, hogy a válság miatt lesz Holokauszt™ 2.0, de azt jövőre tervei a vezetőség. Egyelőre még az Orbánista vérToroczkaikra összpontosítjuk erőinket.

J_Sheridan 2008.10.26. 23:29:36

Már trademarkos a 2.0 is? Én akartam le trademarkozni.

Fasisztavadász · http://naczivadasz.blogspot.com 2008.10.26. 23:31:13

én mondom nektek, mindenki náczi!
már ha eddig nem szóltak volna még nektek erről...

Puszi Őrnagy pedig személyes kedvencem, és a faszizmus elleni harc egyik promins alakja. aki puszi őrnaggyal szórakozik, az egész magyarországi csendes többséggel szórakozik!
igen, mindkettőnkkel.

Dr. Kocsis lászló · http://naczivadasz.blogspot.com/ 2008.10.26. 23:31:24

Astaroth: Amit mondasz az rettenetes! Rettegek, vacogok, azt hittem ilyen dózisban ma már nem fogok kapni gyűlöletbeszédet.

Sajnos nem tudunk róla semmit, írd meg az adatait emailben, inkább kitesszük, mint index nácit, csak fejezzétek be a szappanfőzést!

-Astaroth- · http://1500lm.blog.hu 2008.10.26. 23:34:26

Reméltem, hogy jobb belátásra lehet benneteket bírni, adategyeztetésre J_Sheridan-nál jelentkezz, s jegyezzétek meg egyszer és mindenkorra, hogy a Magyarok Nyulaival nem lehet szórakozni!

skizofren 2008.10.26. 23:36:27

Újgazdag meg liberális elitképzőbe küldi a gyerekét. Egy elcseszett sznob szülőt, ugyanúgy nem sokra becsülök.
A másik meg ide küldi.
Csak helyreáll az egyensúly... Torzulás itt is ott is.

A gyereket egyik sem kérdezi. Minek is.

Fasisztavadász · http://naczivadasz.blogspot.com 2008.10.26. 23:37:11

ne fessed a nyulakat a falra!

z 2008.10.26. 23:41:55

Ugyan mi jöhet még ezután 2008.10.26. 23:20:30

Ezek után az anyád picsáját te baller szarházi!

/ismét elnézést az úri közönségtől ,de egy idiótának kellett válaszolnom:) /

J_Sheridan 2008.10.26. 23:42:58

:) Az adatok. Az adatok. Mindig csak azok az adatok. Túl sok a bürokrácia.

Na én mentem aludni. Mindenkinek jó éjt.

És most komolyra véve ezt az egészet, ne feledje, se keresztény, se zsidó, se muszlim, se más kultúra és vallás tagja, hogy törékeny ez a világ. Óvjuk és védjük, mert csak ez az egy van. Namasté.

-Astaroth- · http://1500lm.blog.hu 2008.10.26. 23:43:55

Z, ne félj egy pillanatig sem, itt vagyunk, hogy megvédjünk a cionista terroristáktól (amúgy is fogyóban a szappan)

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.10.26. 23:46:01

Na, sajnos igaza lett a szerzőnek, Pécsett már szórakozóhelyeken terrorizálják a fiatalokat a hitlerjugendesek:
bama.hu/index.php?apps=cikk&cikk=185394

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2008.10.26. 23:47:22

Aranyos blogger!

Én Hitlerjugendot nem látok, bár Ön jól lefesti a falra, de sajnos Dzsipszijugend 3.0 van már, mert ugye teccik tudni, hogy vannak olyan dzsipszik, akik kiskorú gyerekeket tanítanak be minimum koldulásra, de inkább lopásra, rablásra, zsarolásra. Ugye Ön is tudja ezt, csak úgy szereti elferddíteni a valóságot, mert az olyan jól esik Önnek?

-Astaroth- · http://1500lm.blog.hu 2008.10.26. 23:49:21

Epikurosz, ne rágódj ilyeneken, ez egy kamublog, volt ma már 2 ilyen másik :)

z 2008.10.26. 23:49:32

-Astaroth- · magyarpub.blog.hu 2008.10.26. 23:43:55

Köszi ,de nem hiszem , hogy komolyan őrült ballib lenne a srác ,ezt az "átkos " szöveget már több blogon beírta .:)

-Astaroth- · http://1500lm.blog.hu 2008.10.26. 23:50:57

Átkos? Akkor ez mocskos kádárista komcsi...meg is érdemli!!

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2008.10.26. 23:52:05

Legalább ne írná ki oda felül, hogy "Friend of Liberty", mert ez hazugság, hamisítás. Ekkora gecit...

-Astaroth- · http://1500lm.blog.hu 2008.10.26. 23:53:43

Epikurosz, az egész az :D Vedd humorral, mint itt sokan mások...máshogy sajna nem lehet..

Dr. Kocsis lászló · http://naczivadasz.blogspot.com/ 2008.10.26. 23:54:21

Astaroth: Kádár elvtársnak sokat köszönhetünk a fasizmus elleni harcban! Kérlek ne ócsárolod!

-Astaroth- · http://1500lm.blog.hu 2008.10.26. 23:55:30

Nem hogy ócsárlom, egyenesen elhatárolódom!

z 2008.10.26. 23:57:23

Dr. Kocsis lászló

Ő hol lehet horogkeresztes hódos pólót rendelni???

Dr. Kocsis László · http://naczivadasz.blogspot.com/ 2008.10.27. 00:02:34

Z: Elhatárolódó hódra gondolsz? Sajnos sehol, mert ebben a náczi országban csak a Tomket Béla tud szitázni, aki meg köztudottad aljas galád népirtó újfasiszta náci. Vele nem üzletelünk.

z 2008.10.27. 00:04:42

Dr. Kocsis László kár :) És most esett le antiFA - HÓD

Basszus ez nagyon jóóóó!:)

Dr. Kocsis László · http://naczivadasz.blogspot.com/ 2008.10.27. 00:07:50

Csatlakozz hős csapatunkhoz! Belőled árad a félelem! Közénk tartozol, rettegj velünk!

-Astaroth- · http://1500lm.blog.hu 2008.10.27. 00:08:27

Dr. Kocsis, jut eszembe, nem ti lopkodjátok szegény náczi gazdáktól a fákat, tönkretéve megélhetésüket?

-Astaroth- · http://1500lm.blog.hu 2008.10.27. 00:09:49

Z, ne hagyd magad megtéveszteni a cionista terroristáktól! Csak el akarják venni a pénzed, mert már nem futja nekik maceszgolyóra!

z 2008.10.27. 00:10:36

Dr. Kocsis László köszi ,de inkább aludni megyek!:)
Elhatárolódó hód vigyázza az álmom...

Dr. Kocsis László · http://naczivadasz.blogspot.com/ 2008.10.27. 00:12:46

Astaroth egy pakisztáni merénylő, ne hallgass rá Z! Képes saját életét is kútba dobni, véres eszméiért.

Dr. Kocsis László · http://naczivadasz.blogspot.com/ 2008.10.27. 00:14:08

Ki korán kel, náczit lel. Én is rettegésre hajtom fejem. Jó éjt!

0xFFFF 2008.10.27. 00:16:28

Kocsis kocsis ! Te egy hülye buzi vagy ! Dr ide vagy oda...

Dr. Kocsis László · http://naczivadasz.blogspot.com/ 2008.10.27. 00:19:13

FFFF00(sárga) Igen, és a magadfajta kirekesztő nácik miatt álmodhatok jó rettegőset. puszika

eszmerálda 2008.10.27. 00:39:14

alapból láncos faszkorbács annak aki bármi olyan helyre belépteti a gyerekét, ami hosszú távon visszaüthet...gárda, fidelitas, újgeneráció, akármi. engem pl. 15 évesen kapott el a világmegváltó anarchizmus, fidel castros pólóban jártam és a munkáspártba akartam belépni. annyira áldom az eget hogy a szüleim nem hagyták... fél évig se tartott a lelkesedésem:)

Attila 2008.10.27. 02:13:30

Igen, egyetértek. A Gárdát be kéne tiltani.
Csak azért nevezték el magukat Magyarnak, hogy ha betiltják őket, fel tudjanak jól háborodni: "A Magyarságot támadják."
Egy lófaszt. Egyszerűen nácik. A Magyar a takaró.

midnight coder 2008.10.27. 05:13:22

Miért van vajon az hogy ez már a harmadik bérrettegő idióta aki felkerül az agyatlan blogjával az index főoldalára ?

amitlatok (törölt) · http://amitlatok.blog.hu/ 2008.10.27. 06:20:07

Igazad van. Az ilyen szülőt én meg börtöbe csuknám, majd ha valamilyen felvonuláson a gyereke szemeláttára verik szét az apját, akkor már kés lesz gondolkodni.

Joe 2008.10.27. 06:57:59

Anyád picsája a hitlerjugend te mocskos zsidó fajvédő!
Egy tipikus liberális féreg vagy, aki fél a Gárdától, fél a magyaroktól, hogy esetleg a saját országukban magyarként akarnak élni( nem tűrik a buzik vonulását stb...)
tudod mit?... FÉLJ!!!
Nekünk öröm látni ahogy féltek tőlünk, a magyarellenesek mert tudjuk, hogy jó úton haladunk.

Rá Dios 2008.10.27. 07:15:14

joe, legalább hívasd magad magyarul, jóskának, ha már, ugye...

picco 2008.10.27. 07:23:39

beszarás, mennyi beteg ember van ezen a blogon, kezdve "doktor kocsissal"... Ugyanolyan szélsőséges retard szerencsétlenek vagytok mint a kurucosok! csak ti az antifasz részén! Liberális, meg szésöjobbos, mér nem huztok el a jo kurva anyátokba, mintha ez lenne az ország nagy gondja! index.hu van még lejjebb? (költöi kérdés, nem kell idióták válasza!)

Barnabás 2008.10.27. 07:34:34

pico!
Költői kérdésed ellenére egy beteg,idióta ember válaszol neked.Örülök neki,hogy a tüneteid alapján én egészségesebb vagyok, mint te.

Subculture 2008.10.27. 08:23:30

FoLib bár némi túlzással élt (igen, talán épp azért, hogy felfigyeljenek rá), az ilyen túlzásoknak rendszerint van alapja.

Ha az a magyar, aki kirakatokat zúz, köpköd primitív módon minden lehetséges fórumon, ki akar irtani mindenkit, aki más mint ő, zsidóz, akkor köszönöm szépen, lehet, hogy szerintük én sem vagyok magyar. A nemzetállamok kora lejárt, miért ne élhetne több nép, több nemzet, több különböző származású ember egy országban? Máshol működik? Itt miért utáljuk még azokat is, akikről nem is tudunk semmit?
Miért van az, hogy érezhetően más stílusban írnak azok, akik az egyik vagy másik oldal nézeteit képviselik? Miért tudja az egyik fél megválasztania szavait, a másikból csak a köcsögbuzizsidócigányhuzzálelapicsába jön ki? Nyilván mind zsidók vagyunk. tudom. bárcsak ennyivel le lehetne rendezni... de nem, mert talán csak az a különbség, hogy kicsi többet foglalkozunk elménk pallérozásával?

SenemSenem 2008.10.27. 08:31:04

Albert Einstein azt mondta, hogy aki zenére szeret masírozni, annak kár volt agyat növeszteni, mert elég lett volna egy gerincoszlop is.

eszkep 2008.10.27. 08:36:22

Ez a "Hitlerjugendezés" nagyon alacsony értelmi szinvonalra utal...
Sok liberális bohóc siránkozik a Gárda miatt, de az In-Kal nem zavarja őket.
Ráadásul a legtöbb agyament liberális keveri a nácizmust a fasizmussal (ez a hozzászólásokból kiderül), azt sem tudják, miről beszélnek.

eszkep 2008.10.27. 08:38:30

"Albert Einstein azt mondta, hogy aki zenére szeret masírozni, annak kár volt agyat növeszteni, mert elég lett volna egy gerincoszlop is."

A sok majom milyen lelkesen masírozott május elsején, a '80-as években hogy a sor végén megkapja a virslit... Még a tv is közvetítette a majomparádét.

Jochen 2008.10.27. 08:43:03

azokból a gyerekekből tisztelettudó, jólnevelt állampolgárok lesznek, akiknek az adójából ti élősködtök, nem pedig elbaszott, füves, individualista barmokká válnak, amilyenné ti szeretnétek

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2008.10.27. 09:19:06

Szép magyar bolgcím szép magyar jelmondattal/alcímmel.
Akkor a poszt mér magyarul van, baszki?!?!?!
Döntsd már el, kinek akarsz írni.

Thunder 2008.10.27. 09:30:44

tisztelettudó? JÓLNEVELT?????

AGYTATLAN FÉLELEMBEN TARTOTT AGRESSZÍV ÁLLAT!!!! Na az lesz az ilyen gyerekből. köszönhetően a debil fasszopó apjának.
Ezek is homik, csak nem veszik észre. Így vagy úgy, de az összes álmagyargárdás egymás kukiját szopogatja, hogy ők mekkora máyerek.

MINEK??? MI AZ ÉRTELME? faszagyerekeknek akarnak látszani? akkor lehet segíteni az öregeknek, akik a boltba sem bírnak lemenni.
Vagy ők már nem is magyarok? SZÁNALMAS INGYENÉLŐ BUZI GÁRDÁSOK. AZ INGYENÉLŐ APÁTOK, AZ ÖREGEK ADÓJÁBÓL LÓGATTA A PÖCSÉT, ÉS ABBÓL NEVELT ILYEN DEGENERÁL ÁLLATOKAT.
Ha túlteng a tenni vágyás, akkor gyerünk építeni néhány faházat a hajléktalamoknak, vagy segíteni a rászorultakon.

Nem masírozni kell a vakvilágba mert a elbaszott műmagyargárdától mást még nem láttam. Tenni kéne valami hasznosat.

Nem díszmagyarok vagytok, hanem díszbuzik.

eszkep 2008.10.27. 09:36:04

Atyavilág... Ha minden liberális olyan sötét és primitív, mint Thunder, inkább rohanok belépni a Gárdába! lol...

kinot 2008.10.27. 09:41:21

ja, és valószínűleg zsidó is vagy.
ha meg nem, akkor jó úton haladsz felé.
ez nem fajgyűlölet (a zsidó ugyanis nem faj), csak végig kell nézni, mik vannak ott a jobb oldali hasábban.
a belem kifordul a magadfajtáktól, doublethinkes, demagóg, hazug, arcátlan senkiházi banda.
és nem a gárdát védem, ó nem, de szerintem ti minden reggel hálát adtok az ist-neteknek, hogy van egy ilyen szervezet...
ÁTLÁTUNK A SZITÁN!

-Astaroth- · http://1500lm.blog.hu 2008.10.27. 11:00:53

"Subculture · subculture.blog.hu/ 2008.10.27. 08:23:30

Miért tudja az egyik fél megválasztania szavait, a másikból csak a köcsögbuzizsidócigányhuzzálelapicsába jön ki?"

Szerintem olvasd el még egyszer a postot, aztán ezt gondold újra :D

Subculture 2008.10.27. 11:31:19

-Astaroth- · magyarpub.blog.hu 2008.10.27. 11:00:53

"Szerintem olvasd el még egyszer a postot, aztán ezt gondold újra :D "

Az idióta seggfej meg a mérges bassza meg valóban összehasonlítható a ki kell nyírni az összes zsidót, cigányt kijelentésekkel. látom, a tartalmát is érted a szavaknak amikor szövegkörnyezetben vannak...

ctrl 2008.10.27. 11:52:19

Láttam közelről gárdás masírozást.Körülöttük ordibáló cigányokat.
Ahogy néztem őket rájöttem ,hogy semmi differencia nincs közöttük, egyformán fogyatékos mindkét oldal.
Aztán mi van ha már kölkök is vannak a gárdában?A cigányok között is van gyerek bűnöző, erre az oldalra is kell gyűlölködő kis redvás.
Csak azt nem értem miért nem lehet egy nagy területet elkeríteni mindkét gyülekezetnek , oszt adjatok egymásnak.
Bekamerázva minden rekordot megdöntő nézettsége lenne.

-Astaroth- · http://1500lm.blog.hu 2008.10.27. 14:38:59

Subculture · subculture.blog.hu/ 2008.10.27. 11:31:19

Ki kell nyírniről az előbb még egy szó se volt :) Jó, de értem én, ha felhívom a figyelmed arra, hogy az általad preferált oldalon sem mindenki nobel-díjas (sőt!), akkor ráteszel egy lapáttal.

Írhatnám én is, hogy ki kell nyírni az összes (nem is létező) náczit - nesze neked :D

-Astaroth- · http://1500lm.blog.hu 2008.10.27. 14:41:38

Jah és még annyi, hogy radikálisok mindkét oldalon vannak, s egyikük sem az eszéről híres. Az a kijelentésed, hogy többet foglalkoztok elmétek pallérozásával, meg egyenesen hajmeresztő. Ha ez valóban így lenne, nem az vezetné(?) az országot, aki.

FoLib · http://friendofliberty.freeblog.hu 2008.10.28. 22:11:09

igor.h: Nem nagyobb, mint te.

Epikurosz: Tanulj nyelveket! Hazugság? Hamisítás? Miért is? Amúgy pedig geci vagy te, baszd meg!!!

oxFFFF: Seggfej! Annyira kiérleltek az érveid... Húzzál a francba... Ha nem tetszik, ne olvasd. Bár kérdés, hogy olvasni tudsz-e?

Midnight coder: Bérretegő? (nyelvújító vagy, höhh?) Miről beszélsz? Mitől félnék? Tőled? Te kis szánalmas senkiházi! Egy nagy szart! Midnight? Sötét vagy, igen, mint az éjszaka! Tökéletes névválasztás. Gratulálok!

eszkep: Elég szegényes lehet a szókincsed. Alacsony az értelmi színvonalam? Hozzád képest nem hiszem. Találj már ki valami újat. Ezt a dumát már elsütötted egyszer.

kinot: Magamfajta? Doublethink? Demagóg? Hazug? Arcátlan? Senkiházi? Anyád! Kifordul a beled? Okádj! Örülök neki!

Mikrobi 2008.11.05. 23:18:20

Friend, mekkora egy pöcs vagy! Ez neked hitlerjugend? Ezek sima tüntetők és a Gyurcsány megérdemli, hogy kapjon pár Molotov-koktélt!
süti beállítások módosítása